• Karta debetowa MasterCard Business

    Karta debetowa MasterCard Business

    Karta debetowa jest niezbędnym narzędziem w Twoim agrobiznesie.

    Dzięki niej masz nieograniczony dostęp do środków na swoim koncie.

    Wybierając Kartę debetową MasterCard Business zyskujesz

    • wygodę i bezpieczeństwo pracowników - dzięki możliwości wydania dowolnej liczby kart do rachunku, pracownicy podczas podróży służbowych mogą pokrywać koszty hotelu, transportu, itp. - nie są narażeni na utratę gotówki
    • łatwą kontrolę wydatków pracowników - dzięki autoryzacji każdej transakcji oraz możliwości podejrzenia blokady w systemie bankowości internetowej
    • eliminację zaliczek dla pracowników
    • komfort - posiadasz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie ma potrzeby odwiedzania banku i nie jesteś zależny od godzin pracy banku
    • łatwy dostęp do gotówki dzięki bezpłatnym wszyskim bankomatom w Polsce (lista bankomatów Grupy BPS http://www.bankbps.pl/placowki-i-bankomaty)
    • możliwość wpłat gotówkowych przy użyciu karty w sieci wpłatomatów Planet / Cash
    • szybkość - środki w systemie autoryzacyjnym aktualizowane są w momencie dokonania wpłaty na rachunek
    • możliwość dokonywania transakcji w Internecie
    • łatwe i szybkie płacenie za zakupy z wykorzystaniem funkcjonalności zbliżeniowej

    Najważniejsze parametry karty

    • koszt wydania pierwszej karty 0 zł
    • opłata za cash back 0 zł
    • prowizja od wypłat we wszystkich bankmatach w kraju 0 zł
    • prowizja od wpłat we wpłatomatach 0,2%
    • okres ważności karty 5 lat
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych 30.000 zł
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych 50.000 zł

    W ramach usługi cash back możesz jednorazowo wypłacić gotówkę do limitu 1000 zł pod warunkiem jednoczesnego dokonania transakcji bezgotówkowej – nie jest możliwa sama wypłata gotówki.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Transakcje internetowe

    Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe):

    • pojedyncza transakcja internetowa 100 zł
    • suma transakcji internetowych 400 zł
    • liczba następujących po sobie transakcji internetowych 5

    Przydatne informacje

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    aktywacja karty krok 1 maly

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami

     aktywacja karty krok 2 

    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką

    aktywacja karty krok 3 maly45

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z nami lub Infolinią Banku BPS S.A.

    Co muszę wiedzieć o wpłatomatach?

    Jak korzystać z bankomatów z funkcjonalnością wpłat gotówki - wpłatomatów?
    Ułóż banknoty równo i wyprostuj ewentualne zagięcia. Nie jest konieczne układanie banknotów nominałami - urządzenie rozpozna, ile i jakie banknoty wpłacasz. Nie spinaj banknotów np. gumką, spinaczem oraz upewnij się, że między banknotami nie ma żadnych przedmiotów, np. monet.

    Krok 1 - Włóż kartę do wpłatomatu. Zgodnie z informacją na ekranie potwierdź numer karty lub konta. Wpisz wartość wpłaty.
    Krok 2 - Wsuń banknoty do wpłatomatu. Jednorazowo włóż tyle banknotów na ile pozwala urządzenie (komunikat na ekranie). Jeśli chcesz wpłacić więcej, podziel je na kilka partii. Urządzenie wykryje banknoty, wciągnie je do środka i zamknie przesłonę. Zwróci banknoty uszkodzone lub nierozpoznane.
    Krok 3 - Zatwierdź transakcję. Na ekranie wpłatomatu otrzymasz informacje o liczbie i nominale przyjętych banknotów. Po zakończeniu operacji wpłatomat wydrukuje potwierdzenie transakcji. Zachowaj je jako dowód wpłaty.

    Kiedy wpłacona kartą gotówka znajdzie się na koncie?
    Od razu po wpłacie, to jest po zakończeniu transakcji.
    Wpłaty w niedzielę, święta i dni wolne od pracy również będą dostępne dla Ciebie tak jak wpłaty dokonywane w dni robocze.

    Jakie kwoty mogę wpłacić we wpłatomacie?
    Wpłatomaty nie obsługują bilonu – co oznacza, że za ich pośrednictwem można wpłacać tylko banknoty (emitowane przez NBP): 10 zł , 20 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł, 500 zł.
    Minimalna kwota to 10 zł a maksymalna kwota zależy jedynie od funkcjonalność urządzenia. Zostaniesz o niej poinformowany komunikatem na ekranie urządzenia – czyli jaką maksymalnie kwotę możesz jednorazowo włożyć do urządzenia. Jeśli potrzebujesz wpłacić więcej, powinieneś podzielić wpłacaną kwotę na kilka partii.

    Jaka jest maksymalna liczba wpłat w ciągu dnia?
    Liczba wpłat gotówki kartą we wpłatomatach nie jest limitowana. Masz więc nieograniczoną liczbę wpłat.

    Czy banknoty muszę przed wpłatą ułożyć nominałami?
    Urządzenie sprawdza każdy banknot z osobna, rozpoznaje banknot i zlicza. NIe musisz więc układać wpłacanych banknotów według nominałów.

    Dlaczego banknoty muszą być ułożone równo?
    Jeżeli banknoty będą pozaginanych albo nierówno ułożone, urządzenie może ich nie przyjąć albo nawet się uszkodzić. Wówczas ani Ty, ani nikt inny nie będziecie mogli korzystać z niego, przez pewien czas.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie pod numerem Banku,
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
    • osobiście w placówce Banku,
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    v1

    32-090 Słomniki, ul. Żeromskiego 1A
    tel. 12 388-15-57, fax 12 388-04-71
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   7.30 - 18.00
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Iwanowicach Dworskich

    32-095 Iwanowice Dworskie, ul. Jurajska 11
    tel./fax 12 388-40-44
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   8.30 - 17.30
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Radziemicach

    32-107 Radziemice 74
    tel./fax 12 385-60-03
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek - piątek   7.30 - 14.30