BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej mobileNet.
To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.
Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w naszym banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną mobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
Regulamin usługi BLIK
32-090 Słomniki, ul. Żeromskiego 1A
tel. 12 388-15-57, fax 12 388-04-71
e-mail:
obsługa Klientów:
poniedziałek i piątek 7.30 - 18.00
wtorek, środa, czwartek 7.30 - 15.00
32-095 Iwanowice Dworskie, ul. Jurajska 11
tel./fax 12 388-40-44
e-mail:
obsługa Klientów:
poniedziałek i piątek 8.30 - 17.30
wtorek, środa, czwartek 7.30 - 15.00