• Karta walutowa VISA EURO

    Karta walutowa VISA EURO

    Dzięki karcie Visa Euro nie musisz zabierać ze sobą gotówki na wyjazd za granicę – masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro.

    W kraju i w strefie euro transakcje bezgotówkowe wykonujesz bez ponoszenia dodatkowych opłat. Twoją kartą debetową Visa Euro możesz także płacić za zakupy w sklepach internetowych.

    Aby dokonać płatności zbliżeniowej na kwotę poniżej 100 zł, wystarczy zbliżyć kartę do czytnika.

    Do Twojej karty Visa Euro otrzymasz bezpłatnie ubezpieczenie Pakiet Bezpieczna Karta.

    Z kartą debetową VISA EURO zyskujesz

    • komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku walutowym w euro, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze
    • możliwość dokonywania w kraju i w strefie euro transakcji bezgotówkowych bez ponoszenia dodatkowych opłat
    • bezpieczeństwo środków na rachunku – każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem
    • możliwość dokonywania transakcji w Internecie
    • bieżący podgląd stanu środków na rachunku – możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę
    • możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty

    Najważniejsze parametry karty

    • koszt wydania karty 0 euro
    • okres ważności karty 5 lat
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji gotówkowych 3000 euro
    • maksymalny dzienny limit dla transakcji bezgotówkowych 15.000 euro

    Transakcje internetowe

    Wysokość limitów do jakich Bank może nie stosować silnego uwierzytelnienia 3D-Secure (transakcje niskokwotowe)

    • pojedyncza transakcja internetowa 100 zł
    • suma transakcji internetowych 400 zł
    • liczba następujących po sobie transakcji internetowych 5

    Przydatne informacje

    W jaki sposób aktywować kartę?

    Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:

    • Zaloguj się do portalu na stronie kartosfera.pl
    • Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją

    aktywacja karty krok 1

    • W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: BPS 20 12 instrukcja obslugi poziom v2 17 1 pkt 2 ikona b
    • Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami

    aktywacja karty krok 2 maly

    • Możesz określić własny PIN w portalu kartosfera.pl lub otrzymasz go osobną przesyłką

    aktywacja karty krok 3

    Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!

    Kartę możesz aktywować także w oddziale naszego Banku.

    Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.

    W przypadku problemów z aktywowaniem karty skontaktuj się z nami lub Infolinią Banku BPS S.A.

    Jakie są koszty przewalutowania transakcji zagranicznych?

    Gdy dokonasz wypłaty gotówki lub płatności w punktach sprzedaży w dowolnej walucie unijnej innej niż waluta Twojego rachunku, otrzymasz wiadomość SMS z naszego banku. Poinformujemy Cię w niej o łącznych opłatach za przeliczenie waluty, wyrażonych jako wartość procentową naszej marży w stosunku do najbardziej aktualnego referencyjnego kursu wymiany euro ogłaszanego przez Europejski Bank Centralny. Powyższą wiadomość będziemy wysyłać dla każdej waluty unijnej raz w miesiącu, po dokonaniu przez Ciebie pierwszej transakcji w danej walucie.

    Jak zastrzec skradzioną lub zgubioną kartę?

    Jeśli zgubisz kartę lub podejrzewasz jej kradzież, zastrzeż ją jak najszybciej. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

    • telefonicznie pod numerem Banku,
    • telefonicznie, za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart (tel.: +48 828 828 828),
    • osobiście w placówce Banku,
    • za pośrednictwem portalu kartowego kartosfera.pl

    Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu. Oznacza to, że jeśli ktoś dokona Twoją kartą zakupów lub wypłaci z niej pieniądze, utracone środki wrócą na Twoje konto.

    Jeśli razem z kartą utraciłeś dokumenty tożsamości, należy je jak najszybciej zastrzec. Nie ryzykuj, że ktoś nieuprawniony skorzysta z Twojej tożsamości i np. weźmie pożyczkę, którą Ty później będziesz musiał spłacić. Dokumenty również możesz zastrzec w naszym Banku.

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    v1

    32-090 Słomniki, ul. Żeromskiego 1A
    tel. 12 388-15-57, fax 12 388-04-71
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   7.30 - 18.00
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Iwanowicach Dworskich

    32-095 Iwanowice Dworskie, ul. Jurajska 11
    tel./fax 12 388-40-44
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   8.30 - 17.30
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Radziemicach

    32-107 Radziemice 74
    tel./fax 12 385-60-03
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek - piątek   7.30 - 14.30