• eBankNet

    eBankNet

    Zapraszamy do korzystania z systemu bankowości internetowej eBankNet, który stworzyliśmy by zapewnić Ci jak największą wygodę i komfort korzystania z usług bankowości elektronicznej.

    Dzięki eBankNet możesz

    • od razu po zalogowaniu uzyskać najważniejsze informacje o swoich rachunkach, kartach, kredytach i lokatach
    • zapamiętywać szablony (definicje) przelewów, do przyszłego wielokrotnego użycia
    • w szybki sposób spłacić kartę kredytową, co ułatwia bieżącą kontrolę zadłużenia

    Korzystając z eBankNet zyskujesz

    • komfort i oszczędność czasu – możliwość złożenia dyspozycji bez konieczności wychodzenia z domu
    • dostęp do rachunków przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu
    • niższe opłaty za przelewy
    • gwarantowaną poufność informacji i pewność zabezpieczeń:
      - identyfikator i hasło użytkownika
      - hasła jednorazowe dostarczane za pomocą SMS
      - szyfrowanie SSL

    Przydatne informacje

    Pierwsze logowanie
    W pole Login wpisz identyfikator Użytkownika; w polu Hasło wpisz hasło aktywacyjne. Otrzymałeś je w Banku na potwierdzeniu aktywowania usługi bankowości internetowej.

    Następnie system eBankNet przekieruje na kolejny ekran, gdzie należy wpisać hasło przesyłane za pomocą SMS.

    Następnie system eBankNet przekieruje na kolejny ekran, gdzie automatycznie narzuci zmianę hasła na nowe, własne hasło.

    W pole Aktualne hasło hasło aktywacyjne, które otrzymałeś w Banku. W pole Nowe hasło wpisz swoje własne hasło. W pole Powtórz nowe hasło wpisz, oczywiście, to samo hasło. W czasie kolejnego logowania do systemu eBankNet, będziesz już wpisywał ustalone w ten sposób przez siebie hasło.

    Pamiętaj, że hasło powinno mieć długość od 8 do 16 znaków i składać się z co najmniej jednej wielkiej litery, jednej małej litery i jednej cyfry. Dopuszczalne znaki:

    • 0-9 - cyfry
    • A-Z - wielkie litery (bez polskich znaków)
    • a-z - małe litery (bez polskich znaków)
    • znaki specjalne: !@#$%^&*()_+-=[]{}|"':;><,.?/

    Następnie naciśnij na ekranie przycisk Zaloguj.

    Jesteś zalogowany i możesz korzystać z systemu bankowości internetowej.

    Pamiętaj, aby kończąc pracę, nacisnąć przycisk Wyloguj i zamknąć przeglądarkę internetową.

    Funkcja systemu

    Informacje o:

    • środkach pieniężnych na rachunkach bankowych i historii transakcji
    • rachunkach kredytowych oraz ich historii
    • rachunkach kart płatniczych, ich historii oraz informacji o kartach i blokadach kartowych

    Wykonywanie transakcji płatniczych:

    • przelewów własnych
    • przelewów międzybankowych
    • przelewów szybkich
    • przelewów zagranicznych
    • przelewów do ZUS, urzędów skarbowych i innych organów podatkowych

    Otwieranie i zarządzanie lokatami terminowymi

    Zarządzanie:

    • szablonami płatności
    • listą kontrahentów
    Bezpieczeństwo

    Bezwzględnie przestrzegaj zasad:

    • Chroń swoje hasła!
    • Nie udostępniaj nikomu haseł w tym haseł jednorazowych.
    • Nie odpowiadaj na e-maile zachęcające do ujawnienia danych i haseł.
    • Podawaj hasła wyłącznie aby autoryzować transakcję.
    • Nie podawaj haseł na stronie bez certyfikatu.
    • Zanim podasz hasło - sprawdź certyfikat strony.

    Bądź czujny na próby podszywania się przez oszustów pod pracowników banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku.

    Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostęp do komputera.

    Pamiętaj:

    • Pracownicy naszego Banku ani pracownicy Infolinii Banku BPS S.A. nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych.
    • Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
    • Nie podawaj przez telefon kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
    • Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania na prośbę osoby dzwoniącej.
    • Zwróć uwagę na akcent dzwoniącego, czy używane słowa np. konto zamiast rachunek.
    • Zachowaj zdrowy rozsądek. Nie działaj pod presją czasu. Chroń swoje dane!
    • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości z kim rozmawiasz, rozłącz się, odczekaj minimum 30 sekund i samodzielnie skontaktuj się telefonicznie z Bankiem lub Twoim opiekunem w Oddziale. Koniecznie wybierz oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, nie oddzwaniaj z listy połączeń, które wyświetlają się na telefonie.
    • Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z Bankiem.

    Zapoznaj się z poniższym komunikatem. Wystarczą dwie minuty, które mogą uchronić Twoje środki.
    https://zbp.pl/Aktualnosci/Wydarzenia/Oszusci-dzwonia-z-numerow-podszywajacych-sie-pod-banki

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    v1

    32-090 Słomniki, ul. Żeromskiego 1A
    tel. 12 388-15-57, fax 12 388-04-71
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   7.30 - 18.00
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Iwanowicach Dworskich

    32-095 Iwanowice Dworskie, ul. Jurajska 11
    tel./fax 12 388-40-44
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   8.30 - 17.30
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Radziemicach

    32-107 Radziemice 74
    tel./fax 12 385-60-03
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek - piątek   7.30 - 14.30