• BLIK

    BLIK

    Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej mobileNet.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobileNet wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dlaczego warto?

    • szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych
    • możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej
    • aktywowanie usługi BLIK jest bezpłatne

    Przydatne informacje

    Płatności w sklepach lub w Internecie
    • poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mobileNet
    • wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
      To już wszystko – zakupy opłacone
    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
    • wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • podaj kwotę transakcji
    • wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej mobileNet
    • wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej mobileNet poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w naszym banku. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną mobileNet (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej mobileNet
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację mobileNet
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją mobileNet i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja mobileNet.
    Regulamin

    Regulamin usługi BLIK

    Napisz do nas

    Centrala Banku

    v1

    32-090 Słomniki, ul. Żeromskiego 1A
    tel. 12 388-15-57, fax 12 388-04-71
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   7.30 - 18.00
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Iwanowicach Dworskich

    32-095 Iwanowice Dworskie, ul. Jurajska 11
    tel./fax 12 388-40-44
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek i piątek   8.30 - 17.30
    wtorek, środa, czwartek   7.30 - 15.00

    Oddział w Radziemicach

    32-107 Radziemice 74
    tel./fax 12 385-60-03
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    obsługa Klientów:
    poniedziałek - piątek   7.30 - 14.30