Skip to main content

Przerwa w dostępie do usług bankowych w dniach 21-24.06.2024 r.

Drodzy Klienci, w związku ze zmianami w infrastrukturze informatycznej, w dniach 21-24 czerwca br., dostęp do niektórych usług bankowych będzie ograniczony.

Termin Funkcjonalność / usługa Jakie ograniczenia wystąpią w usługach?
W sobotę 22.06 w godzinach 06.00-12.00 Moje ID Brak możliwości zdalnego potwierdzania tożsamości wymaganego do autoryzacji takich czynności jak np. załatwianie spraw urzędowych, umówienie wizyty lekarskiej, itp.
BLIK – transakcje z wykorzystaniem 6-cio cyfrowego kodu Niedostępne będą płatności oraz wypłaty w bankomatach
Przez cały weekend od 21.06 godz. 17.00 do 24.06, godz. 6.00 BLIK – przelewy na telefon Wstrzymanie realizacji przelewów na telefon
Przelewy Elixir Brak możliwości realizacji przelewów, w tym przelewów natychmiastowych
Wnioskowanie o świadczenia socjalne realizowane za pośrednictwem platformy Eximee Zablokowanie możliwości składania wniosków o świadczenie Rodzina 800+, 300+

Transakcje kartami debetowymi i kredytowymi – płatności oraz wypłaty gotówki z bankomatów będą funkcjonować bez zmian. Zachęcamy do zaplanowania wszelkich ważnych operacji bankowych przed lub po podanych datach.

Dziękujemy za zaufanie, jakim nas Państwo obdarzają i liczymy na zrozumienie, jeśli napotkają Państwo niedogodności w trakcie przeprowadzanych zmian.